Potrošnja sokova i sirupa 10-ak posto manja

Bez autora
Aug 18 2011

Iako se mislilo kako su dobar dio njihova tržišta uzele mješavine piva i voćnih sokova – popularni radleri – potrošnja osvježavajućih (gaziranih) bezalkoholnih pića u prvih šest mjeseci 2011. iznosila je 121,2 milijuna litara ili 4% više od potrošnje u istom razdoblju prošle godine kada je popijeno nešto manje od 117 milijuna litara. Ukupna potrošnja bezalkoholnih pića (osvježavajuća bezalkoholna pića, voćni sokovi i voćni sirupi) na hrvatskom tržištu u prvih šest mjeseci 2011. iznosila je 151,2 milijuna litara, što je tek 1% više u odnosu na prošlogodišnju potrošnju ukupnih bezalkoholnih pića (149,9 mil. litara). No, gledano po segmentima, za čak 9% podbacila je potrošnja voćnih sokova, kojih je u prvih šest mjeseci 2011. popijeno 25,6 milijuna litara (lani 28,1 mil. litara), a 8% potrošnja voćnih sirupa koja je iznosila je 4,42 milijuna litara u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosila 4,8 mil. litara...

Potrošnja sokova i sirupa 10-ak posto manjaIako se mislilo kako su dobar dio njihova tržišta uzele mješavine piva i voćnih sokova – popularni radleri – potrošnja osvježavajućih (gaziranih) bezalkoholnih pića u prvih šest mjeseci 2011. iznosila je 121,2 milijuna litara ili 4% više od potrošnje u istom razdoblju prošle godine kada je popijeno nešto manje od 117 milijuna litara, kažu u Gospodarsko-interesnom udruženju proizvođača pića Hrvatske (GIUPP), koje okuplja najveće hrvatske proizvođače bezalkoholnih pića, sokova i voda poput Coca-Cole, Jamnice, Maraske, Lera i Podravke.

Prema riječima direktorice GIUPP-a Jasne Čačić, ukupna potrošnja bezalkoholnih pića (osvježavajuća bezalkoholna pića, voćni sokovi i voćni sirupi) na hrvatskom tržištu u prvih šest mjeseci 2011. iznosila je 151,2 milijuna litara, što je tek 1% više u odnosu na prošlogodišnju potrošnju ukupnih bezalkoholnih pića (149,9 mil. litara). No, gledano po segmentima, za čak 9% podbacila je potrošnja voćnih sokova, kojih je u prvih šest mjeseci 2011. popijeno 25,6 milijuna litara (lani 28,1 mil. litara), a 8% potrošnja voćnih sirupa koja je iznosila je 4,42 milijuna litara u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosila 4,8 mil. litara. U ukupnoj potrošnji prodaja bezalkoholnih pića na domaćem tržištu rasla je 3%, dok je uvoz smanjen 9%. U prvih šest mjeseci potrošnja prirodnih izvorskih voda smanjena je 1%, ali su mineralne vode rasle 3%. Ukupan uvoz voda u boci pao je gotovo 30% u usporedbi s prvih šest mjeseci 2010., a istovremeno su domaće vode u boci zabilježile rast prodaje, čime je kompenzirana ukupna potrošnja te je ona na razini prošle godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik